3/12/11

STEP ONE~PLACE YOUR ORDER 步驟一:下訂單


What do you want?
list them all, don't hold back,imagine the perfect HIM
some people list up to 70 qualities!
think about HIS looks, HIS personality, most importantly,
HIS heart,
what do you want?
what do you like?
be very clear

someone i talked to lately, so disappointed with dating, that she said, "whatever, anyone will be good"

At boyfriend factory, we don't settle for that.
we know exactly what we want because we know how to make it happen...with a little wisdom.

so first, place your order.

第一步驟 : 妳要什麼?
全都列出來,認真的寫下所有妳想要他有的特質
有些人甚至列出七十多項!
從外表,到性格,最重要,到他的內心,列出對妳來說最完美的他
妳想要什麼?妳喜歡什麼?
非常清楚自己要什麼

最近跟一個在情場已經絕望的人談到這,她說誰都好,只要可以互相陪伴。
男朋友工廠是不允許這樣的沮喪的!
因為我們知道如何讓他成真,只要懂一點點小智慧。

所以首先,下妳的訂單。

2 comments:

  1. 非常有錢會賺錢也願意讓我花
    和我交往後就專一我一人
    要高壯學問好長的不醜
    體貼善良孝順脾氣好口不出惡言
    和我相同信仰願意溝通
    遇到困難時保護我

    ReplyDelete